[vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”cover” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted”][vc_column width=”1/4″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_single_image image=”6232″ img_size=”full” add_caption=”yes” alignment=”center” css_animation=”none”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_column_text]
شماره اختصاصی چیست و چگونه ارائه می گردد؟
همانطوری که در زمان خرید سیم کارت تلفن همراه با شماره ای انحصاری شناخته می شوید و می بایست جهت برقراری ارتباط تنها از همین مسیر استفاده نمایید، در پنلهای ارسال و دریافت پیام کوتاه نیز به چنین مسیری احتیاج خواهید داشت ، که این گونه است : این مسیر اختصاصی همان شماره ای است که با عنوان شماره های اختصاصی شناخته می شوند و به اجبار می بایست تمامی اشخاصی که تمایل به استفاده از این سیستم را دارند حداقل یک شماره اختصاصی برای ارسالها و دریافتهای خود تعیین نمایند. تمامی شماره های اختصاصی که در پنلهای تحت وب استفاده می شوند با یکی از سرشاخه های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ ، ۰۲۱ ، و یا ۹۰۰۰ آغاز می گردند. هر یک از شماره های فوق توسط یک اپراتور ارائه می گردد و به همین دلیل سیاستهای فروش و قیمتهای آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال شماره های ۱۴ رقمی که توسط اپراتور ۳۰۰۰ ارائه می شود امکان انتخاب ۶ رقم انتهایی شماره را بدون تاثیر در قیمت آن می دهد اما برای اپراتور ۱۰۰۰ تعیین نمودن شماره قیمت آن را افزایش می دهد.
شماره ی اختصاصی و تعرفه ها
(شماره ی اختصاصی (غیر رند | (قیمت (تومان |
۱۴ رقمی | ۰۰۰ ۲۰ تا ۰۰۰ ۲۵ |
۱۳ رقمی | ۰۰۰ ۴۰ تا ۰۰۰ ۵۰ |
۱۲ رقمی | ۰۰۰ ۷۰ تا ۰۰۰ ۹۰ |
۱۱ رقمی | ۰۰۰ ۱۲۰ تا ۰۰۰ ۱۳۰ |
۱۰ رقمی | ۰۰۰ ۱۴۰ تا ۰۰۰ ۱۸۰ |
۹ رقمی | ۰۰۰ ۲۴۰ تا ۰۰۰ ۲۵۰ |
۸رقمی | ۰۰۰ ۳۲۰ تا ۰۰۰ ۶۲۰ |
* قیمت شماره های رند بعد از استعلام مشخص می شود.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_transparent_bg=”true” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”100% auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted” rt_class=”rt-5230030″ rt_paddings=”,,,” rt_margins=”,,,” rt_content_margins=”,,,” rt_tablet_paddings=”,,,” rt_tablet_margins=”,,,” rt_tablet_content_margins=”,,,” rt_sp_paddings=”,,,” rt_sp_margins=”,,,” rt_sp_content_margins=”,,,” rt_bg_overlay_color=”#353b47″][vc_column width=”1/3″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][rt_heading style=”” align=”center” mobile_align=”center” size=”h4″ font_color_type=”custom” font=”” custom_font_size=”” link=”” link_open=”_self” rt_class=”rt-7415967″ punchline=”” font_color=”#ffffff”]تفاوت اپراتورها[/rt_heading][vc_single_image image=”6552″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_border” css_animation=”appear”][vc_column_text]
هر اپراتور قوانینی را برای تحویل پیامک از فرستنده تعیین کرده است که لحاظ کردن این موارد گاها باعث ایجاد تفاوت در سرعت و کیفیت ارسالهای انجام شده می شود. بدون در نظر گرفتن این مورد، قابلیت شفاف سازی و پیگیری های بعدی از جمله تفاوتهای اصلی اپراتورهای ارسال پیامک با یکدیگر می باشد.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][rt_heading style=”” align=”center” mobile_align=”center” size=”h4″ font_color_type=”custom” font=”” custom_font_size=”” link=”” link_open=”_self” rt_class=”rt-1213372″ punchline=”” font_color=”#ffffff”]تفاوت ارقام[/rt_heading][vc_single_image image=”6553″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_border” css_animation=”appear”][vc_column_text]
اگر رند بودن و کوتاه بودن طول خط پیامکی برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یا دریافت پیامک برای شما حیاتی است، می خواهید با سایر پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی متفاوت باشید و دریافت کننده از اینکه از شماره شما، پیامک دریافت می کند احساس بهتری داشته باشد، خطوط با تعداد ارقام کمتر تهیه کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][rt_heading style=”” align=”center” mobile_align=”center” size=”h4″ font_color_type=”custom” font=”” custom_font_size=”” link=”” link_open=”_self” rt_class=”rt-8035768″ punchline=”” font_color=”#ffffff”]تفاوت خطوط[/rt_heading][vc_single_image image=”6553″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_border” css_animation=”appear”][vc_column_text]
ارائه گزارش پس از ارسال، پیش شماره های متفاوت و یا بازگشت اعتبار پیامکهای تحویل داده نشده، از جمله تفاوتهایی است که میان خطوط ارائه شده توسط اپراتورها وجود دارد. خطوط ارائه شده توسط یک اپراتور، به هیچ عنوان قابلیت انتقال به اپراتور دیگر را ندارد.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]