[vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”cover” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted”][vc_column width=”1/4″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_single_image image=”6610″ img_size=”large” add_caption=”yes” alignment=”center” css_animation=”none”][/vc_column][vc_column width=”3/4″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][vc_column_text]

ویژگی های خطوط پیامکی ۳۰۰۰

یکی از بهترین و قدیمی ترین اپراتورهای ارسال پیامک ، اپراتور 3000 می باشد ، پشتیبانی خوب این سازمان ، خدمات سریع و به موقع ، وجود پنلی ساده اما شفاف برای شرکت خدمات دهنده (تهران پیامک) به منظور بررسی ارسال ها ، گرفتن خروجی ارسال یا دریافت و … بر اساس نیاز مشتری این شرکت را با سایرین متمایز کرده است .

جهت فعالسازی هر یک از شماره های 3000 می توانید از طریق استعلام شماره داخل سامانه در منوی امکانات اولیه مورد نیاز > خرید شماره پیامکی اقدام به انتخاب شماره مورد نظر خود نمایید. پس از ثبت استعلام، شماره بررسی شده و هزینه آن به شما اعلام می گردد. پس از تایید شما و پرداخت شماره که به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد، شماره توسط کارشناسان برای شما فعال می گردد . شماره های 3000 به صورت سالیانه فعال می گردند و در صورت تمدید پنل، شماره نیز به صورت خودکار تمدید می گردد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row rt_row_background_width=”fullwidth” rt_row_content_width=”default” rt_row_style=”default-style” rt_row_height=”” rt_column_gaps=”” rt_row_shadows=”” rt_row_borders=”” rt_bg_effect=”classic” rt_transparent_bg=”true” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”100% auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll” rt_bg_layer=”” rt_bg_video_format=”self-hosted” rt_class=”rt-5230030″ rt_paddings=”,,,” rt_margins=”,,,” rt_content_margins=”,,,” rt_tablet_paddings=”,,,” rt_tablet_margins=”,,,” rt_tablet_content_margins=”,,,” rt_sp_paddings=”,,,” rt_sp_margins=”,,,” rt_sp_content_margins=”,,,” rt_bg_overlay_color=”#353b47″][vc_column width=”1/3″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][rt_heading style=”” align=”center” mobile_align=”center” size=”h4″ font_color_type=”custom” font=”” custom_font_size=”” link=”” link_open=”_self” rt_class=”rt-7415967″ punchline=”” font_color=”#ffffff”]تفاوت اپراتورها[/rt_heading][vc_single_image image=”6552″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_border” css_animation=”appear”][vc_column_text]

هر اپراتور قوانینی را برای تحویل پیامک از فرستنده تعیین کرده است که لحاظ کردن این موارد گاها باعث ایجاد تفاوت در سرعت و کیفیت ارسالهای انجام شده می شود. بدون در نظر گرفتن این مورد، قابلیت شفاف سازی و پیگیری های بعدی از جمله تفاوتهای اصلی اپراتورهای ارسال پیامک با یکدیگر می باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][rt_heading style=”” align=”center” mobile_align=”center” size=”h4″ font_color_type=”custom” font=”” custom_font_size=”” link=”” link_open=”_self” rt_class=”rt-1213372″ punchline=”” font_color=”#ffffff”]تفاوت ارقام[/rt_heading][vc_single_image image=”6553″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_border” css_animation=”appear”][vc_column_text]

اگر رند بودن و کوتاه بودن طول خط پیامکی برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و یا دریافت پیامک برای شما حیاتی است، می خواهید با سایر پیامک های تبلیغاتی یا اطلاع رسانی متفاوت باشید و دریافت کننده از اینکه از شماره شما، پیامک دریافت می کند احساس بهتری داشته باشد، خطوط با تعداد ارقام کمتر تهیه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″ rt_bg_effect=”classic” rt_bg_image_repeat=”repeat” rt_bg_size=”auto auto” rt_bg_position=”right top” rt_bg_attachment=”scroll”][rt_heading style=”” align=”center” mobile_align=”center” size=”h4″ font_color_type=”custom” font=”” custom_font_size=”” link=”” link_open=”_self” rt_class=”rt-8035768″ punchline=”” font_color=”#ffffff”]تفاوت خطوط[/rt_heading][vc_single_image image=”6553″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_border” css_animation=”appear”][vc_column_text]

ارائه گزارش پس از ارسال، پیش شماره های متفاوت و یا بازگشت اعتبار پیامکهای تحویل داده نشده، از جمله تفاوتهایی است که میان خطوط ارائه شده توسط اپراتورها وجود دارد. خطوط ارائه شده توسط یک اپراتور، به هیچ عنوان قابلیت انتقال به اپراتور دیگر را ندارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]