امـروزه با گسترش مشاغل، امر معرفی و تبلیغات مشاغـل یـکی از مهم ترین و شایـد اصلی تـرین امور اجرایـی توسط صاحبان مشاغـل می باشد. از طرفی، کارفرمایان برای تبلیغات نیازمند انتخاب رسانه بر اساس بودجه در دسترس خود برای تبلیغات و همچنین اثرگذاری تبلیغات هستنـد. رسانه های قـدیمی همچون روزنـامه، رادیـو و تـلویـزیـون بـرای امر تـبیلغات رسانه هایی گران محسوب می شوند. با گسترش فن آوری و حضور تـلفن همراه و اینترنت و تـبدیل شدن آن ها به رسانه های جدید و پراستفاده، دریـچه ای جدید برای تـبلیغات مـحصولات و خـدمـات ، با تاثیرگـذاری بـالا و هزینه های کم، پیش روی تبیلغ دهندگان باز شده است. پیامک تا چـند سـال پیش تنها به عـنوان، پیامی نـوشتاری و کم هـزینه برای اطلاع رسـانی بین آشنـایـان و دوستـان به شمار می رفت تا ایـن که تـوسط بـعضی از شرکت های مخابراتی به عنوان رسانه ای برای اطلاع رسانی و تـبلیغات استفاده شد. در حال حـاضر، پیامک یـکی از مهم ترین اجـزای رسانه ی مخـابراتی تلفن همراه به شمار می رود و روزانه کاربران تلفن همراه بالغ بر 150 میلیون پیامک رد و بدل می کنند. از همین لحاظ، پیامک به عنوان یک رسانه ی تبلیغاتی موثر و کم هزینه شناخته شده است.
در این راستا، سامانه ی تهران پیامک با امکانات ویژه (که برخی از این امکانات منحصر به فرد هستند) فعالیت خود را تحت نظارت ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز نموده تا شاید توانسته باشد گامی هر چند کوچک برای هم میهنان عزیز بردارد. سامانه ی مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه تهران پیامک مناسب برای سایت ها، شرکت ها، سازمان ها، مدارس، هیأت های مذهبی، فروشگاه ها، نهادهای دولتی و خصوصی، و … جهت ارسال و دریافت پیامک با امکانات ویژه می باشد.